20 de Agosto de 2018

En vídeoEn vídeo

.

Novas

11.07.2016

O Concello de Foz comeza hoxe as noites deportivas que se desenvolverán durante os meses de xullo e agosto coa práctica de deportes como fútbol sala, fútbol playa, baloncesto e volei playa.

Recomendar Imprimir Atrás

3.2/5 [33 Voto/s]

11 de xullo de 2016.- O Concello de Foz comeza hoxe, luns, o seu programa de noites deportivas que levará a cabo durante este mes de xullo e agosto a partir das dez da noite coa práctica de deportes como fútbol sala, fútbol praia, baloncesto e volei praia.

A concelleira de Xuventude e Deportes, Mercedes González Alonso, salienta que “un año más en Foz se ofrece la oportunidad de poder disfrutar de noches deportivas en las que se pueden practicar varios deportes: desde fútbol sala, fútbol playa a baloncesto pasando también por el volei playa. Estas jornadas se desarrollarán durante tres días en tres semanas de julio y agosto. Quien quiera participar puede inscribirse el mismo día a partir de las diez de la noche”.

Mercedes González Alonso subliña que “este año como novedad habrá A Noite do Patín, que es una marcha sobre patines que saldrá el 19 de julio desde el Campo da Cabana, y dos noches de kayak nocturno, que saldrán los días 14 de julio y 17 de agosto desde la playa de Tupide”.

A edil de Xuventude e Deportes no Concello de Foz invita “a todos a que se animen a participar de estas noches deportivas”.

As Noites Alternativas no Concello de Foz están dirixidas a rapaces e rapazas maiores de 10 anos, sub 12, 15 e 17 e as actividades desenvolveranse entre as dez de noite e a unha e media de madrugada. Terán lugar no Campo da Cabana e na praia da Rapadoira.
Engadir a Twitter Engadir a Facebook

© 2018 PP de Foz