18 de Agosto de 2018

En vídeoEn vídeo

.

Novas

04.11.2011

El proyecto del asilo de Foz estará listo en primavera

Recomendar Imprimir Atrás

2.8/5 [148 Voto/s]

Javier Castiñeira señaló que en la primavera de 2012 se prevé que esté finalizada la redacción del proyecto del nuevo asilo, una obra que está sufragada completamente por la Xunta y que el propio ente autonómico se encargará de su gestión una vez esté concluido el edificio.

El regidor local del PP quiso dejar claro una vez más que hay una «clara vontade por parte da Xunta de iniciar este proxecto en 2012 e de feito xa establecimos algunhas datas nas reunións que mantivemos. Vaise empezar a traballar en breve e na primavera xa estará listo o proxecto», explicó Castiñeira. El alcalde focense asegura que habrá una partida importante de la Xunta dedicada a esta obra «que será específica ou xenérica, pero que en calquer caso hai o compromiso de que o proxecto vai a empezar a andar en 2012».

Respecto al dragado del puerto, se espera que la Xunta señale una partida específica para que esta acción se efectúe también en la primavera de 2012, que es el momento más oportuno por las condiciones climatológicas. «Agora temos que falar coa confraría e o club náutico para determinar que fase do proxecto se fai antes», explicó Javier Castiñeira.

 Foto de Javier Castiñeira © AMA

El Progreso 03/11/2011

 

Engadir a Twitter Engadir a Facebook

© 2018 PP de Foz