18 de Agosto de 2018

En vídeoEn vídeo

.

Novas

16.08.2011

Castiñeira afirma que Foz no quedará sin ambulancia

Recomendar Imprimir Atrás

3.1/5 [97 Voto/s]

El municipio de Foz es uno de las localidades que se puede ver afectada por los recortes que la Xunta pondrá en marcha para la retirada de cinco ambulancias, según anunció el sindicato de la CIG. El alcalde de la localidad, Jorge Javier Castiñeira, indica que el grupo de gobierno municipal conoce lo que ocurrirá con una de las ambulancias del servicio 061 que hay en la localidad y afirma que «a nosa intención é que se conserven os servizos que hay dispoñibles, pero tamén entendemos que o goberno da Xunta faga reaxustes porque a situación que se está a vivir é grave», comentó Castiñeira.

Actualmente, los turnos de noche «estanse cubrindo por dúas ambulancias, unha medicalizada e outra ordinaria», explicó el regidor popular y con la supresión de una de ellas, «só quedaría a medicalizada dispoñible as 24 horas, porque antes unha atopábase parada, debido a que de noite apenas hai saídas», explicó. El alcalde añadió que «hay que entender que o 061 non é só de Foz, senón que as ambulancias están coordinadas entre si e coa supresión cumpriranse igual as isocronas, é dicir, o tempo máximo que precisan para chegar», comentó.

Por otra parte, el BNG, el PSOE y Unifoz, basándose en informaciones que proporcionó la CIG, consideran que con esta supresión, las ambulancias no estarían operativas de 20.00 a 8.00 horas, por lo que durante toda la noche no habría servicios. Los grupos de la oposición afirman que esta reducción se aplicará a partir del día 10 de septiembre y todos están de acuerdo en que los únicos perjudicados «serán os veciños de Foz». El BNG «porá todo da súa parte para que isto non ocorra, incluso chamaría á mobilización social se fora preciso», transmitió el portavoz del Bloque focense.

El alcalde ve estas afirmaciones como «demagógicas» y explicó que «aínda non se sabe cando se poñerá en marcha, estanse facendo valoracións sobre o tema». De todas formas, Castiñeira dijo que «imos loitar por isto porque é necesario, pero entendemos que hai que reducir ese exceso que existe nas horas nocturnas», comentó.

El Progreso 16/08/2011

Engadir a Twitter Engadir a Facebook

© 2018 PP de Foz