22 de Agosto de 2018

En vídeoEn vídeo

.

Novas

06.03.2014

Foz celebrará mañá, venres, o Día Internacional da Muller Traballadora cun acto que se celebrará na Praza do Concello ás doce do mediodía.

Participarán responsables municipais e representantes das asociacións Afammer, de amas de casa e de viúvas.

Recomendar Imprimir Atrás

1.0/5 [1 Voto/s]

Foz, 6 de marzo de 2014.- A Praza do Concello de Foz acollerá mañá, venres, ás doce do mediodía un acto para conmemorar o Día Internacional da Muller Traballadora. Nesta actividade participarán responsables municipais e representantes das asociacións Afammer, de amas de casa e de viúvas.

A concelleira da Muller, Mercedes González Alonso, anunciou que “mañana vamos a tener un pequeño acto conmemorativo por el Día da Muller, que es el Día Internacional da Muller Traballadora pero yo prefiero llamarle Día da Muller porque todas las mujeres somos trabajadoras desde que nacemos prácticamente. Consistirá en un acto en la plaza del Ayuntamiento a las doce de la mañana y tenemos la colaboración de todas las asociaciones de mujeres que existen en nuestro pueblo: Afammer, la asociación de amas de casa y la de viudas Pilar Otero”.

Mercedes González explicou que “se leerá un pequeño escrito y con este acto queremos homenajear a todas las mujeres en este día tan especial”.

Engadir a Twitter Engadir a Facebook

© 2018 PP de Foz