15 de Agosto de 2018

En vídeoEn vídeo

.

Novas

18.11.2013

Campaña contra a violencia de xénero: Para querer, quérete

Hoxe comezou en Foz unha campaña contra a violencia de xénero denominada Para querer, quérete.

Trátase dunha iniciativa didáctica dirixida fundamentalmente aos adolescentes, segundo explica a concelleira Mercedes González Alonso.

Recomendar Imprimir Atrás

0.0/5 [0 Voto/s]

Foz, 18 de novembro de 2013.- Para querer, quérete é o título da campaña contra a violencia de xénero que arrincou esta mañá en Foz, organizada pola Concellería de Muller, a asociación de amas de casa Virxe do Carme e Afammer Foz. Trátase dunha iniciativa didáctica dirixida fundamentalmete aos adolescentes. A campaña inclúe un ciclo de charlas informativas os días 21 e 30 de novembro e o 4 de decembro.
A concelleira de Muller, Mercedes González Alonso, agarda que “deje un poco de huella en cada uno en contra de la violencia de género. Hay muchos actos y muchas cosas y quisimos  que lo que nosotros hiciésemos este año se pudiera aprovechar y que tuviera un carácter didáctico sobre cómo se debe llevar una relación, dar ciertas pautas de comportamiento, aunque no pretendemos enseñar a nadie como se debe llevar una relación pero sí dar ciertas pautas sobre cómo no se debe llevar”.

A edil popular dixo que “el título es corto, pero impactante Para querer, quérete. La campaña constará de tres charlas y nos vamos a centrar en la violencia de género que se está imprimiendo en niños con edades comprendidas entre los 12 y los 18 años. El maltrato en adolescentes es una realidad muy dolorosa y cada vez más numerosa y creímos que los problemas si se intentan atajar desde la raíz es mucho más fácil que cuando ya llevan unos cuantos años. Una primera relación es la que más nos puede marcar para las que tengamos en el futuro”.

As charlas terán lugar o 21 de novembro, este xoves, no IES de Foz ás 13:30 horas e estará dirixida aos nenos e nenas de 2º a 4º da ESO. Haberá outra para todo o público o 30 de novembro no salón de actos da Casa da Cultura ás 19:30 horas. E o 4 de decembro a terceira charla será ás 15:30 para os rapaces de ESO do Martínez Otero e do colexio do Pilar. González Alonso explicou que “no serán muy largas, pretendemos que no superen los tres cuartos de hora, y queremos que atajen un poco tanto la violencia física como la psicológica, que hoy están tan a la luz del día y de tanta actualidad, por desgracia. Somos conscientes de que no conseguiremos milagros, pero con una persona a la que despierte su interés y se dé cuenta de que un amigo, un hermano o ellos mismos están pasando por una relación que no es todo lo buena que debería ser, ya conseguimos bastante. Estos días debemos pararnos y reflexionar sobre un problema que cada día es más importante”.

Engadir a Twitter Engadir a Facebook

© 2018 PP de Foz