20 de Outubro de 2018

En vídeoEn vídeo

.

Novas

08.07.2013

Campaña "un globo, un euro".

A campaña de Un globo, un euro manterase todo o verán no mercado semanal de Foz co fin de recadar fondos para o banco de alimentos.

Recomendar Imprimir Atrás

2.7/5 [6 Voto/s]

Foz, 8 de xullo de 2013.- A campaña de Un globo, un euro, que comezou o pasado martes 2 de xullo, manterase todo o verán no mercado semanal de Foz debido ós bos resultados que acadou ata o de agora. Con esta iniciativa inténtase recadar fondos para o banco de alimentos.

Como explica a concelleira focense de Servizos Sociais, Mercedes González Alonso, “la campaña nace de la idea de Sara, una voluntaria que colabora con el Ayuntamiento de Foz, y es muy sencilla: consiste en comprar un globo por un euro y todo lo que se recaude irá destinado a la compra de mercancía para el banco de alimentos. En el mercado podremos encontrar a Sara y por supuesto, cualquier persona que quiera  puede acercarse a ayudarle”.

Coa esperanza de que contribúa tanto xente de Foz como de fóra, Mercedes González anima a que se acheguen a colaborar porque “con tan solo un euro podemos ayudar mucho. Y desde luego, si alguien quiere dejar algo más de un euro, también será bien recibido”.

Engadir a Twitter Engadir a Facebook

© 2018 PP de Foz