12 de Decembro de 2018

En vídeoEn vídeo

.

Novas

05.07.2013

Plan de redución do abandono escolar

O plan de redución do abandono escolar de Foz contará con un novidoso programa composto por actividades dirixidas a distintos grupos.

Recomendar Imprimir Atrás

1.0/5 [1 Voto/s]

Foz, 5 de xullo de 2013.- O plan de redución do abandono escolar do Concello de Foz é un programa novidoso que consta de variadas actividades dirixidas a tres grupos distintos.

Segundo explica a concelleira de Educación e Xuventude, Mercedes González Alonso, “el programa consta sobre todo de tres vertientes: una primera orientada a alumnos de tercero y cuarto de la ESO y PCPIs, que es como una recuperación con clases de apoyo, técnicas de estudio y competencias básicas. La segunda, dirigida a jóvenes de 16 a 24 años, estaría fundamentada básicamente en talleres que impartirían nociones básicas sobre la restauración de muebles, customización de ropa, agricultura ecológica o el comercio electrónico y comercio tradicional. Y luego una tercera para alumnos y familias, llamada Rengánchate, que es un punto que ofrece información y orientación educativa tanto de tramitación de becas como de otro tipo de trámites”.

Para máis información sobre o programa e do punto Rengánchate os interesados poden dirixirse á Casa da Xuventude, sita na rúa Julia Minguillón. González Alonso anima “a todo el mundo a que se presente, esperando atender todas las demandas, porque son actividades muy interesantes y que nos pueden mantener enganchados a la marcha del curso escolar”.
Engadir a Twitter Engadir a Facebook

© 2018 PP de Foz