12 de Decembro de 2018

En vídeoEn vídeo

.

Novas

04.07.2013

Hoxe presentouse en Foz o programa Aberto por Vacacións, un campamento urbano dirixido a nenos a partir de 4 anos que empezará o vindeiro luns.

A inscripción aínda pode realizarse na Casa da Xuventude.

Recomendar Imprimir Atrás

2.8/5 [11 Voto/s]

Foz, 4 de xullo de 2013.- Hoxe presentouse en Foz o programa Aberto por vacacións, un campamento composto por varias actividades que se realizarán durante as mañás do verán, de 11 a 13 horas. Ocupará tres quincenas, comezando o vindeiro luns, 8 de xullo, para rematar a final de agosto e ten un custo de 10 euros por mes.

A concelleira de Educación e Xuventude, Mercedes González Alonso, explicou a principal novidade: “a diferencia de los años anteriores, donde solo se incluían a los niños que tenían o cumplían dentro de la temporada los cinco años hasta los 12, este verano admitimos también a los que han nacido en 2009, es decir que tienen o van a cumplir durante este año los cuatro. Debido a esta novedad, al tratarse de niños más pequeños que necesitan una mayor atención, las plazas se limitaron a quince”.

No que respecta ás actividades, González Alonso destacou “sobre todo las que pueden realizarse al aire libre como hacer castillos de arena, pasear en kayak y aprovechar la playa todo lo que se pueda para que los niños disfruten del medio ambiente. También habrá otro tipo de actividades, como talleres, multideporte o senderismo”.

A edil tamén comentou que “si todavía queda algún rezagado puede inscribirse en la Casa da Xuventude acompañando una fotocopia de la tarjeta de la Seguridad Social”.

A presentación correu a cargo da concelleira Mercedes González e da coordinadora do programa, María Gómez.

Engadir a Twitter Engadir a Facebook

© 2018 PP de Foz